close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס לפיתוח והתייעלות לארגונים ועסקים

מערכת שורשכ אב, תשפא29/07/2021

בלי נתונים שמוצגים בצורה נכונה אין גם חישובים מדויקים ולכן החלטות שמתבססות עליהם יכולות להזיק ולשבש את הפעילות של החברה

תגיות:
ארגונים נשענים היום על זרימת מידע שוטף כל הזמן והנתונים האלה משמשים אותם כדי לקבל החלטות וכדי להניע תהליכים שונים בארגון. בלי נתונים שמוצגים בצורה נכונה אין גם חישובים מדויקים ולכן החלטות שמתבססות עליהם יכולות להזיק ולשבש את הפעילות של החברה.

לא מדובר רק בהנהלת חשבונות אלא גם בכל נתון שאפשר לכמת או לתעד בעזרת גיליונות אקסל, שהם הגיליונות האלקטרוניים המובילים בעולם לניהול נכון ויעיל של כל ארגון. לא בכדי הדרישה הבסיסית מכל מנהל היא לשלוט באקסל על כל הפונקציות, הכלים והתוספות שלו ולכן מי שאינו מתמחה בכך זקוק להשלמות קורסים וסדנאות.

יש השקה מוחלטת בין הידע שלכם באקסל לבין איכות הניהול של כל חלק בארגון ולכן כאשר מדברים על התייעלות ופיתוח שלו מדברים על שליטה באקסל. אם חסר לכם ידע כזה, זה הזמן להשלים אותו לראות כיצד הוא משפר את הניהול שלכם בכל תחום.

מה זה קורס התייעלות ופיתוח?
קורס התייעלות ופיתוח עוסק בכל התוספות של אסקל שאינם ידועים לכולם ואינם נכנסים לשימוש נכון בשגרת הניהול שלכם בגלל חוסר ידע. קורסים כאלה מוצעים רק על ידי מי שממש מתמחה בתחום, כמו קורס power b, שעוזר לכם לחסוך בעלויות ובזמן משום שרמת השליטה שלכם בחישובים מורכבים עולה ואתם יכולים לעשות זאת עם פחות ימי עבודה.

כך תגיעו למצב שבו תכינו דוחות יעילים ומדויקים יותר שהתוצאה שלהם נכונה וגם אתם תבינו איך לעשות זאת לבד. ניתן לשלוח גם עובדים ללמוד קורסים כאלה אבל הרמה הטובה ביותר של עובדים בתחום שזקוקים לקורסים כאלה היא רמת ניהול זוטר ומעלה.

באילו דרכים ניתן להעביר אותו?
בעלי עסקים, עצמאים ושכירים בחברות שונות ובארגונים יפיקו את מרב התועלת מהקורסים והסדנאות שלנו. יש שלוש דרכים שאפשר ללמוד את הקורסים שלנו בכל הרמות, מקורס אקסל בסיסי ועד היישומים המתקדמים ביותר שעוזרים לכם לשלוט בנתונים ולהזרים דוחות במהירות. הקורס הנגיש ביורת הוא קורס אונליין בזום והוא מתאים לא רק לימי קורונה אלא גם למי שזקוק להדרכה מרחוק.
כמו כן, הקורסים יכולים להיעשות או אצלכם בבית או בחברה או בכיתות הסדנאות אצלנו, לפי הבחירה ומספר האנשים שזקוקים לכך. הגמישות באופן ההוראה וההדרכה מאפשרת לכם למצוא את הדרך הטובה ביותר ללמוד כך שאין יותר ממה לחשוש מאקסל ומהפונקציות המתקדמות שלו. תגלו מהר מאוד שאקסל יכול לייעל את העבודה ולנהל פשוטו כמשמעו את כל מסד הנתונים והמידע שלכם.

 

למי מתאימים הקורסים?
הגמישות היא חשובה אבל רצוי לא לוותר על השתתפותם של כל הנוגעים בדבר כדי שדוחות האקסל הבאים יהיו יעילים יותר לניהול הארגון. בקורסים אלה תלמדו להכין דוחות מסובכים מבחינת חישובים ואיסוף נתונים והם חיוניים גם למי שחושב שרמת השליטה שלו באקסל היא מעולה. תמיד יש מה ללמוד כך שישפיע על הפיתוח וההתייעלות בארגון, במיוחד משום שיש כל כך הרבה תוספות חשובות במערכות מידע וכלים נוספים כמו כתיבת קוד ב VBA, Power Query , Power Pivot או קורס Power BI.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה